HomeMovies Blogger Saw Eh Lor News Health Dictionary
. .

Sunday 25 December 2011

Microsoft Windows 7 complete - ေနမင္းေမာင္


Source : ေနမင္းေမာင္

ကၽြန္ေတာ္ ဒီစာအုပ္ေလးကို တင္ေပးလိုက္ရတာကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ကြန္ပ်ဴတာကို အၿမဲလိုလို အသံုးျပဳေနပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီဝင္းဒိုးမွာ ရွိတဲTools ေလးေတြ နဲ႔အစိတ္ အပိုင္း ေလးေတြရဲ႕ အေခၚအေဝၚေတြကို သိသင္႔သေလာက္လဲသိမယ္ ေပါ႔ဗ်ာ။ မသိတာေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ေလးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အေသးစိတ္ပံုေလးေတြနဲ႔ပါ ရွင္းျပေပးထားပါတယ္။ ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖိုလ္ဒါေလးတစ္ခုမွာရွိတဲ႔ Command bar , navigation buttons , details စတာေတြေပါ႔ဗ်ာ။ ဘယ္နားက အရာေလးက ဘာဆိုတာကို အေသးစိတ္ ရွင္းျပေပးထားပါတယ္။ စာမ်က္ႏွာ အားလံုးေပါင္း ၄၈၈ မ်က္ႏွာရွိပါတယ္။ သူ႔အပိုင္းလိုက္ သက္ဆိုင္တာေလးေတြကို ရွင္းေပးထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 31.49 ျဖစ္ေအာင္ခ်ံဳ႕ေပးထားပါတယ္။ တန္ဖိုးရွိတဲ႔ စာအုပ္ေလးပါ။ ဒီစာအုပ္ေလးကို ေသေသခ်ာခ်ာဖတ္ၿပီးရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔သံုးေနတဲ႔ ဝင္းဒိုးရဲ႕ ဘယ္ေနရာက ဘာဆိုတာကို ပိုင္ပိုင္ႏုိင္ႏုိင္ေျပာႏုိင္သြားပါၿပီ။ ေအာက္မွာယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဥပမာ တစ္ပံုျပထားပါတယ္။ ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ပါ။

Microsoft Window 7 Complete



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.။

No comments:

Post a Comment

ေဆာ႔၀ဲေတြ update လုပ္ခိုင္းလွ်င္မလုပ္ပါနွင္႔။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...